Tyger

Jag och min syster var nere i källaren igår och skulle plocka fram det som ska slängas när vi får en container här nästa helg och då hittade vi en hel soppåse med gamla dukar och gardiner och lite sånt vilket var grymt kul! Vi kollade igenom den och min syster plockade på sig en hel hög med tyger, själv tog jag bara en beige duk och en röd duk som var jäkligt stor! Hade tänkt sy tygpåsar av dom och ha garnerna i en av dom i alla fall. Ska försöka göra det imorrn, kanske ska sy ihop mitt sticketui då också när jag i så fall ändå har symaskinen framme. Glömde att göra det förra gången den var framme och jag sydde på kardborrband på en liten sak som jag inte kan berätta än vad det är eftersom man vet aldrig om den som ska få den kommer in här och ser det. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0