Gratis mönster på Hello Kitty



Dagen har äntligen kommit. =) Från och med idag kan ni själva virka en Hello Kitty i björnoverall med hjälp av mitt mönster som jag erbjuder för gratis nerladdning. Dessa tre är virkade efter samma mönster så det går att variera som man vill ha det. Hello Kittyn blir ca 10 cm hög.

Ni får sälja era Hello Kittys ifall ni vill det i mindre upplagor, alltså inte i butik och liknande. Ni får inte heller ändra i mönstret eller påstå att det är ni som har gjort det.

Men förutom det så hoppas jag att ni tycker om det och att ni har kul när ni virkar era Hello Kittys. ;D Ni får gärna skicka en kommentar med länk till er Hello Kitty när ni är klara med den, vill gärna se dom.

Ladda hem mönstret här
(Högerklicka och klicka på Spara som... eller Spara länk som...)

(Mönstret är i .pdf format, det krävs Adobe Reader för att kunna öppna det som ni kan hämta hem här)


Det har blivit ett litet fel i mönstret. I beskrivningen på hur ni ska virka benen så har jag råkat hoppa över fyran men det är inget som påverkar mönstret.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ska absolut försöka mig på en liten Hello Kitty,de är supersöta.



Kram

2010-08-26 @ 09:00:49
URL: http://www.pyssligt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0