Hello Kitty

Har inte visa en bild på det jag har pysslat med den senaste tiden för min lillasyster skulle få den i studentpresent. Men igår tog min syster studenten och då fick hon äntligen se den och hon gillade den! =)

Hon fick en Hello Kitty med studentmössa och kamera för att hon är en fotonörd precis som jag, =) Klänningen går att ta av och kan bytas ut. Under studentmössan finns det en rosett som också går att bytas ut för att man ska kunna kombinera rosetten med hennes "outfit" =)

Den lilla figuren virkade jag natten innan för att jag ville ha något litet att hänga kring hennes hals så därför orkade jag inte göra den så detaljerad. =)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Gud vilka söta Hello Kittys. Jag måste bara lära mig att virka. Fattar inte varför jag är så trög. Blir helt grön av avund när jag ser alla söta amiguramis som tydligen alla utom jag rår på.



Kram

2010-07-23 @ 09:36:52
URL: http://www.pyssligt.se
Postat av: visornas andan

underbart söt!

2010-08-08 @ 19:11:36
URL: http://abstraktion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0