Virkat

Blir dessvärre inte så många inlägg här på grund av min brist på dator och sen så har det inte blivit så mycket virkande på senaste tiden..eller jo, men det har inte blivit så mycket saker av det, vet inte hur den ekvationen går ihop dock. =P

Men det var ju ett tag sedan jag la ut bilder så här kommer det som jag har gjort på sista tiden.



Virkade en nåldyna efter att jag hade köpt några nålar och inte hade någonstans att ha dom



Virkade ett laptop fodral till en vän i födelsedagspresent



Virkade också två råttor (som dock ser ut som möss) eftersom hon älskar råttor



Virkade en bläckfisk nyckelring till min mamma



..och efter som jag gjorde det så ville min syster också ha en nyckelring så då fick hon en Hello Kitty nyckelring =)



Sydde en tygpåse till mina garner också då dom fick en rälig doft när dom låg i plastbackar =P



Var också iväg och handlade lite garn idag, en butik i Staffanstorp ska stänga och säljer därför ut allt med 50% rabatt så då passade jag på att köpa dom två svarta nystanen och virknålen, blev 28 kr sammanlagt vilket inte alls är tokigt. =) Gick sedan till garnbutiken också och köpte Freja garnerna också. Gillar Svarta Fårets garner och speciellt Freja som är ett billigt och bra akrylgarn. =)
Ska virka Hello Kitty till min lilla syster så därför blev det rosa och vitt garn. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0